Velkommen til Stevns jagtforening

Stevns Jagtforening er en aktiv jagtforening med  240 medlemmer.
Er du jagt interesseret og har du lyst, til at skyde lerduer så meld dig ind i foreningen.
Her på siden kan du ligeledes finde Nyheder over de aktiviteter der foregår inden for lereduskydning samt foreningens egne aktiviteter.

Ordinær generalforsamling

Stevns jagtforening indkalder til ordinær generalforsamling onsdag den 21-02-2024   kl.19:30
 På mødestedet, Bredgade 1. Hårlev.
 Efter generalforsamlingen vil foreningen være vært med lidt at spise, og drikke.
 Dagsorden ifølge vedtægter, som kan ses under (Om foreningen)
 Hilsen Bestyrelsen.

29 februar Kl. 18:00 Foreningsaften hos Torp Hunting

I butikken vil der være nogle overraskelser og gode tilbud, så kom og deltag i en hyggelig aften. Torp. Hunting er vært med en bid brød og drikke.

Tilmelding nødvendig til Dan tlf. 40216534 eller Martin tlf. 25360167 Senest den 22/02

Stevns Jagtforening afholder Praleaften onsdag den 20 marts 2024

På mødestedet Bredgade 1 Hårlev KL. 19:30

Tag dine trofæer fra 2022 med og kom med en god historien. Der vil være præmie til de bedste historier fra henholdsvis hjemme og fra det store udland.